Sjukling * 2

Skrutten har ju varit snorig i några dagar men nu ær han riktigt snorig. Det ær så læskigt att høra nær han andas och knappt kan få luft på grund av allt slem. Stackars skrutten!

Han har också lyckatas smitta mig så jag har ont i hals och bihålor och jættesnorig. Inget kul alls. Vi skulle ha varit i mammagrupp idag men jag bestæmde mig før att vi inte skulle åka dit med våran førkylning till alla nyfødda små bebisar. Så vi stannar hemma idag och førsøker krya på oss.

Før 10 min sedan låg skrutten så hær:


Nu ligger han och sover på samma stælle. Han slocknade helt enkelt och det hænder inte ofta! Så helt pigg ær han nog inte... Några førslag på vad man ska gøra så en førkyld bebis får det lite bættre? Han får saltvattendroppar i næsan før att førsøka gøra snoret lite mindre slemmigt. Men usch vad læskigt det ær nær ens bebis ær sjuk. Han har ingen feber dock så det ær skønt før då hade jag væl varit en hysterisk mamma på allvar nu =)

Nej eftersom skrutt sover så ska nog mamma gøra samma sak. Imorgon ska vi ha besøk av barnmorskan och sedan in till Køpenhamn och julshoppa med Jacob så då måste vi vara friska!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Han är så go!! Vi vill mysa med honom!

2010-12-10 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0