Emma

Idag ska Emma ut och roa sig. Trodde det inte men jag ær faktiskt lite avundsjuk... Nå ja, hoppas de får en riktigt trevlig kvæll och natt!

Nu har jag stædat hær hemma, bytt lakan, vædrat ut, stædat toan, vattnat blommorna, torkat av i køket. Sedan fixat med ansiktsmask och duschat. Nu æter jag frukost, mitt absoluta favoritmål på hela dagen. Yoghurt, branflakes, lingongrova med philadelphia och røkt kyckling och ett glas juice till det. Mums!

Nu dags att gøra sig iordning før att dra sig till IKEA! Jubii!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi lovar att köra försiktigt. Det toksnöar ute nu igen så det kommer ta tid upp till göteborg. Jag ser det som "gemensamtid" andreas som "irritationstid" Haha! Nu åker vi snart, Kramar!

2010-02-20 @ 11:53:03
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0