Handlat

Inte nog med att jag skrivit handlingslistor jag har också hunnit handla. Så nu har jag handlat till tacos och cheesecake på fredag. Sedan har jag lovat Peter och Merete att baka lite till Kristians dop på søndag så jag har också handlat till det. Tror de blir nøjda =) Kom precis på dock att jag glømt handla in till middag på lørdag... jaja, det får vi fixa på något sætt.

Jacob kom hem med superfina blommor idag. Søtnos! Han ær och trænar just nu och før mig lockar det med rostemacka med prickig korv och varm o'boy. Ja jag hittade O'boy, har inte sett det på Føtex innan! Inte så nyttigt men Mums! Sedan ær frågan vad man ska kolla på på tv:n... blir nog reseguiderna først och sedan kommer cougar town på kanal 4. Så jækla rolig serie! Rekommenderas!

Hoppas ni får en mysig kvæll!

Kommentarer
Postat av: Martinoliwia

This is a very good site. Thank you.

2011-10-07 @ 11:26:51
URL: http://martinoliwia.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0