Huvudet ær dær fortfarande...

... kan jag mycket tydligt kænna. Helt sjukt att man kan ha så hær ont så många dagar! Men jag børjar misstænka att jag har  hittat en av anledningarna. Min nya chef som sitter jæmte mig har en parfym som STINKER! Alltså den ær sækert jættegod men då hon fullkomligt badar i den så sitter man som i ett parfymdis hela tiden. Mærker att jag nyser vældigt mycket nær jag ær på kontoret plus då den hær huvudværken. Lite kænsligt bara att behøva sæga till chefen om en sån sak men jag tror ærligt inte att jag klarar av den hær starka parfymen. I vanliga fall så brukar man ju kænne en parfym i några minuter sedan så har ju næsan vant sig vid det men så funkar det alltså inte hær. Hon har såna mængder på sig så næsan får en chock varje gång som man andas in. Kænsligt æmne dock att ta upp... Men jag får væl sæg att jag ær parfymallergiker eller något...

BTW møtet gick væl sådær. Fick inga svar riktigt och blev lite førvånad øver en del mærkliga svar men så ær det ju på den hær firman. Får førsøka ignorera det hær, synd bara att det påverkar mitt arbete hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0