Metro?!

Men Emma, jag cyklar ju till och från jobbet så jag ser inte ens metron...

I alla fall... Idag tænkte jag førbereda lite vad vi ska æta på fredag nær Lone, Søren og Hjalte kommer. Tror bara det blir tacos och så kanske en god dessert... Jag ska också baka lite tårtor/kakor till Kristians dop på søndag så jag ska också skriva inkøpslista till det. Tycker ju det ær fasligt roligt att laga god mat och baka så det ska ju bara bli ett sant nøje!

Vi bestæmde också precis att det blir indisk mat ikvæll som vi hæmtar på en restaurang i Vanløse. Kyckling med spenat, chapati och mango lassi. Mmmm! Jag ær total sucker før indiskt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet, jag undrade så varför det luktade katt...

2010-02-23 @ 16:18:46
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0