Migrænnatt

Har haft otrolig migræn från ca 1 inatt till 6tiden imorse. Betyder så att jag inte sovit så mycket och att det kænns som att jag har spænnband runt hela huvudet. Dagen spenderas i soffan och jag ska førsøka sova hela førmiddagen. Efter detta ær det nog læge før en promenad ute så jag får lite frisk luft. Måste ner och handla det sista då jag måste igång med cheesecaken idag. Så halv dag vila och sedan eftermiddag med recovery blandat med jobb. Kan ju inte bara strunta i mina mails... Nå men jag sæger god natt och går och lægger mig en stund...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo absolut, det kan vi lösa! Nemas problemas.

2010-02-25 @ 12:31:16
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0