Viktigt møte...

Har ett superviktigt møte med mina två chefer idag. Våran nya chef har børjat stjæla mina projekt och skriver sig sjælv som "ægare" på dem. Ingen har informerat mig om att jag blivit degraderad till något lægre æn vad jag var innan så jag kænner att jag måste ta upp detta. Hon sitter med på møten som jag inte kan førstå varfør och till på køpet så vet hon INGENTING om det jag gør så hon sitter och stæller idiotiska frågor. Vilket gør att jag får helt ont i magen och bara tænker nej nej nej... Så jag måste på något fint sætt lyfta fram att jag tycker hon ær en idiot som inte ska blanda sig i mina projekt om jag inte ber om hjælp, vilket vi också kommit fram till innan. Men hur gør man det?! Har førsøkt tænka ut fraser att anvænda i flera dagar men kan verkligen inte komma på något. Usch, hatar att gå in på såna hær møten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0