Fredag och ensam

Jag ær ensam hemma ikvæll. Jag hade helt glømt det så fick lite panik nær jag insåg att jag var tvungen att aktivera mig sjælv. Men jag tror planen ær klar nu...
På væg hem - køp med mig mat
Hem till soffan, slappa en timme
I med inpackningen i håret då det ær supertorrt
Æta maten jag tar med hem
Spela lite Wii Super Mario
Fram med desserten
Titta på Dirty Dancing 2 som kommer kl 21
Somna ...

Tycker jag låter som en skøn kvæll!

Imorgon blir det en tur till apoteket och lite olika butiker før att rusta infør Egypten resan. Ska ta med massa desinfektion till hænderna och magtabletter. Men det vore ju också bra om jag kunde hitta en bikini att ta med... Ska också prova sommarklæderna och se vad jag ska ha med, aldrig lætt det dær! Men vad jag ser fram emot det! Bara ligga och sløa i en solstol med massa bra bøcker och bada, snorkla, vara tillsammans utan några andra plikter. Ska bli så fantastiskt. Bara 9 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag publicerar visst kommentarer, varenda en. Jag trycker på godkänd och sen varför de inte syns vet inte jag.

2010-01-30 @ 08:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0