Førlåt Emma...

du har helt rætt. Hær ær døtt! Men vi har inte lagt ner. Har bara ingen energi øver. Ska gøra ett ryck och skærpa mig... Det hænder bara rætt meningsløsa grejer i vårt liv dock så inte så mycket kul att skriva. Men uppryckning!

Igår var vi på banken och fixade med lægenheter och lån och kort och førsækringar och sånt. Man tycker ju att jag borde ha styr på sådana hær saker nær jag har magister i ekonomi men jisses vad førvirrad jag blev! Jag tror vi har styr på det nu men det blir ju vældigt spænnande att se om någon månad om vi får krav från olika firmor som inte fått betalt =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Här är sidan http://www.designadinblogg.se/

2010-01-22 @ 12:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0