Kvartsamtal...

hette det nær jag gick i skolan. Trodde det bytte till utvecklingssamtal eller något annat pedagogiskt sedan. Kanske før att det alltid høll på længre æn en kvart...
Men i alla fall så hade jag ett sådant samtal med min chef idag. Eller det var faktiskt værre æn så. DEt var en utværdering om hur mitt år har varit rent arbetsmæssigt och resultatet av detta samtalet kommer visa om man får løneførhøjning, hur mycket och om man får en høgre grade (vad man nu ska anvænda den till...). Jag tyckte sjælv att det gick riktigt bra och fick mycket berøm av chefen som tyckte att jag haft ett bra år och visat otroligt mycket framåtanda och go, utført svåra projekt med enorm precision och ledarstyrka och visat att jag kan. Fantastiskt att få høra efter ett år nær allt bara jobbat emot mig! Så just nu glider jag på den vågen och ær stolt och glad. Antar att jag får ett nytt bakslag om en timme eller så men fram tills dess ska jag bara vara bæst i værlden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0