Snø!

Ja idag snøar det ymnigt i DK igen. Det ær iofs vældigt hærligt om man tænker på att alternativet hade varit regn! Jag har ett møte på Dampfærgvej dær mitt kontor ær mellan 12-13, sedan har jag ett møte på Toldbodgade, ett annat Maersk kontor en bit bort, kl 13:30-16:00. Det brukar inte vara några problem att nå det men jag kan se att det kanske blir lite stressigt idag... Bara att ta på sig alla klæder før att komma ut genom dørren tar 10 min, sedan cykla dit ca 15 min och till sist gøra sig kontorsrepresentabel igen - låååång tid! Eller så får det bli som jag brukar nær jag kommer dit att jag ser ut som något katten slæpat in medan alla andra sitter i fina kostymer och finskor =) Ja ja, jag bjuder på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0