Snö snö snö snö

Så härligt, snön bara fortsätter vräka ner här! Alltså det är ju härligt när man cyklar till och från arbetet för allt annat i Danmark går totalt i stå när snön kommer. Idag invigde jag också min julklapp från Jacob - en cykelhjälm! Känner mig väldigt löjlig men let's face it - det är livsfarligt att cykla i Köpenhamn utan! Så det är bara att bita ihop och använda den. Som tur är så passar öronmuffarna jag köpte på tivoli (i svart fejk-kaninpäls) perfekt in under hjälmen så jag inte tappar öronen på grund av frostskador på vägen... För det hade ju inte blivit så bra!

Första dagen på jobbet idag efter nyår och det är hårt! Trodde det var ett skämt när klockan ringde imorse... Men nope, bara att pallra sig iväg. Just nu är det ok men jag kan ju ana vad som händer efter lunch, kommer däcka helt! Ikväll blir det funk på gymmet, sedan hem och ta upp tvätten, se slutet av Grey's och private practice. Får duscha och fixa kvällsmat i pauserna för det slutar först kl 22 och då ska Johanna sova. Annars orkar jag ALDRIG upp imorgon!

Kan alla också vara snälla att hålla tummarna för att min roll out går smidigt idag. Det är mitt stora projekt som jag jobbat på i ett halvår som idag ska bli verklighet. Det händer först om ca 3 timmar när USA vaknar så snälla håll tummarna för att allt funkar så jag inte behöver jobba hela natten...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0