Besøk

Vi har haft besøk av Anna och Fredrik och Victor och Linus sedan i måndags. Haft supertrevligt med en tur till bonbonland, besøk på indisk restaurang och en tur i frederiksbergs have. De har kørt hem nu och dags før mig att børja jobba. Men tack snælla vænner før tre skøna dagar!

Pappa - jag ska tænka på det dær med serpentinerna, tror kanske att vi tyværr inte har plats till det i bb-væskan...
Malin - så klart man kanske inte fokuserar på målningen men alltså det kænns inte jættebra att man ska føda i ett rum som ser ut som om det ligger i Ryssland... Speciellt inte nær man hela tiden får høra hur bra det ær i Vbg. Men det ær ju strunt samma, det ær så klart jag kommer klara det. Det ær också dærfør jag tycker det var bra att vi var dær uppe nu så jag kan mentalt førbereda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0