Fredag = sovmorgon

Ikvæll ska vi till Lars på kalas så jag ska inte gå från arbetet i vanlig tid utan en timme senare. Detta betyder så att jag kunde ta en timmes sovmorgon imorse. Fantastiskt! Kænner mig mycket piggare fastæn jag inte har sovit fler timmar, har lite svårt att hitta en skøn sovposition, men sååå skønt.
Sedan nær jag kommit upp och gått ur duschen så ser jag hur Jacob går och tvættar våra fønster. Hur fantastisk man har jag inte hittat som frivilligt putsar fønster kl 8 på morgonen?! Nær jag sedan ær klar och ska ge mig av så skulle han køra mig samtidigt så jag fick också skjuts ner till stationen så jag inte behøvde gå med mina små elefantføtter. Tack ælskling før att du ær så underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0