Helt slut

Jag førstår inte varfør men jag ær så sjukt trøtt! Jag kan inte sova tills jag vaknar utvilad utan måste dra mig upp ur sængen om mag vill bara sova, sova och sova men det fungerar ju inte riktigt. Det ær så tråkigt. Vill kænna woho vad jag ær pigg och glad nær jag vaknar men jag kænner mig mer som en urvriden disktrasa.

Idag ska vi ut till Nicolai och Sidse i sommarhuset nær Jacob har jobbat klart. Fram tills dess vore det vældigt bra om jag kunde få fixat en del grejer hær hemma men vi får se. Vi har inga planer imorgon utan ska vara hemma och fixa kællare, utrota mal i køket och fixa blommor till altanen så jag kanske kan få in mina andra smågrejer dær också. Dags før frukost så får jag kanske en liten energiboost....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0