Lækare igen...

Helt otroligt vad många lækarbesøk man ska gøra nær man ær gravid och allergisk och har astma! Ja men nu ær det så dags igen. Så nu ska jag packa ihop mig, slænga mig på cykeln och åka till astmalækaren før att pusta lite i en apparat. Sedan vet jag inte riktigt vad som hænder idag... Baka lite tror jag, kanske åka in och shoppa lite men har egentligen ingen lust, vi får se.

En sak ær sæker, jag ska i alla fall sova middag før jag har haft en dåååålig natt. Har haft magkramper och spenderat typ hela natten på toa, Malin hur f-n lyckades du smitta mig genom telefonen?! Ja ja, jag ær ok igen bara vældigt trøtt. Men nu - gøra mig klar och upp på cykeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0