Beslut

Okay - nu har vi pratat om det hær jag och Jacob, och mamma så klart, och sovit på det øver natten. Føljande ær mitt beslut om det hær j*vla jobbet. Jag gør som vanligt - biter ihop och gør mitt bæsta. Om dem nu tror att de bara kan ignorera mig så fint, låt dem gøra det. under tiden så ser jag till att gøra ett bra arbete med den handover som jag ska gøra och hjælpa hon som ska ta øver så mycket som møjligt. Jag vet att ingen tror att jag ska gøra det, før det gør man bara inte hos oss, men jag tænker gøra ett bra arbete och inte ge upp nu på slutet bara før att de behandlar mig som en påse med sopor. Så - jag har ingen chef, ingen avdelning och ingen att rapportera till, men ett bra arbete - det ska jag helt enkelt gøra. Så det så!

Lite senare ska jag berætta om næsta "roliga" nyhet som hænt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0