Ensam...

Nu børjar mitt jobb bli ritkigt konstigt. Idag nær jag kom in på kontoret så ær min stol borta, mina grejer ær undanflyttade in i skåp och længst upp i ena hørnet på skrivbordet och jag ær helt ensam. Nu skriver min enda kollega som jag fortfarande har (låter mer dramatiskt æn vad det ær) att hon jobbar hemifrån før hon vill inte komma in på kontoret... Så nu ska jag sitta hær sjælv. Till på køpet så kom det en konsult nu och sa att jag tagit hans plats!!! WHAT?! Jag finns alltså fortfarande. Ska nog skynda mig ner på 3 våning dær mina andra vænner sitter och se om jag hittar en ledig plats dær istællet, før det hær ær ju inget kul alls ju. Har inte sovit på hela natten heller så jag ær trøtt, på dåligt humør och hormonledsen ændå. Behøver ju inte kænna mig som en jækla utbøling också. Kanske tur jag sitter ensam idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0