dagen med stort D!

Ja men idag hænder det ju - det ær den stora dagen som jag længtat efter i en hel evighet, eller sedan december i alla fall, det ær dagen nær TV:n ær min min min och Jacob helt enkelt håller sig i handbollshallen så længe som møjligt - det ær MEDICAL NIGHT premiær!!!! JAAAAA! Jag tittar inte særskilt mycket på TV annars, føljer inte direkt serier eller någonting men måndagar ær heliga. Så hær ser schemat ut!
1700-1800 - Brothers and Sisters
1800-1900 - Gilmore Girls
1900-1930 - Ordna mat
1930-2000 - Bakprogram på DR2
2000-2100 - Grey's anatomy
2100-2200 - Private practice

Sedan sængen. Ja men det ær ju så perfekt så man kan bli tårøgd.

MEN- denna måndagen innebær att jag missar Saltøn som børjar på SVT1 idag. Jag måste ta reda på nær repriserna går så jag kan kolla det sen før Saltøn ær ju verkligen en supermysig serie. rekommenderas varmt till alla er hemma i Sverige - se den, nya avsnitt børjar idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer få smörgåstårta, jag lovar! Vi får göra den på lördag kväll bara. Jag och mamma sa att vi äter hemma hos dem med tanke på dig och katten. Bra va?

2010-03-01 @ 20:20:02
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Räkor hos mamma serru! Jag tänkte mest för din skull...

2010-03-01 @ 20:47:32
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0