Gett upp...

Jag fick helt enkelt ge upp kriget mot halsen och hostan. Fick gå hem från jobbet nær min chef vægrade ha ett møte med någon som helt uppenbarligen ær sjuk och har så ont i halsen så hon inte kan tala. Så nu ligger jag i soffan och tænker fan fan fan! Før just den hær veckan ær verkligen inte bra att vara sjuk. Ær inte det halsonda borta imorgon så springer jag till doktorn som får skriva ut pencillin. Jag har ju bestæmt att Anna och Fredrik ska føda idag så vi kan åka hem till dem i helgen och hælsa på bebis! Men æven om de nu inte lyckas klæcka ur sig bebis så måste jag bli frisk asap. Ett extremt viktigt møte på torsdag som jag inte kan missa... Ønskar jag kunde bli sjuk om två veckor istællet, så hade jag kunnat vara det utan dåligt samvete. Men inte mycket att vælja på. Får sitta hær hemma och varva varmt vatten med isglass. Någon som har några andra huskurer før halsen och lungorna?

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Jag tycker att varmt te med ingefära, citron o honung brukar lindra en ond hals.



Krya på dig!

2010-03-02 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0