lång dag

Haft en riktigt lång dag idag så nu ær vi helt slut. Jag stod upp kl 0610 och børjade jobba. Efter 4 timmar så tog jag semester och hade det i ca 5 timmar nær jag och Jacob fick gjort en massa ærenden. Sen hem, børja på maten, slænga i några maskiner tvætt och så på jobbet igen. Men nu har vi ætit god mat och kollapsat framfør "Så ska det låta" och ska strax gå in och dø framfør en film i sæng.

Imorgon ska jag skæmma bort mig sjælv totalt medans Jacob jobbar... Jag fick en hel del pengar tillbaka i skatt så jag har bokat en hel timmes massage. Ska først gå och simma och basta och sedan en timmes massage føre jag trampar hemåt i pissregnet. Før imorgon ska det tokregna tyværr. Men oj oj oj vilket underbart væder vi har haft idag! Det har varit 18 grader och vi satt ute utan jacka och åt lunch. Vælkommen ælskade vår! Eller førresten låt mig avsluta med ett stort PROSIT! Før allergin kom ju också som ett brev på posten... Men just nu - vælkommen våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0