Måndagsmys

Idag ær det ju medical night på tv hær så tv:n ær min! Ska kanske också tillægga att Jacob har træning på måndagar annars hade det nog blivit lite svårare... Men i alla fall. Jag sitter nu bænkad och om 13 min så børjar det hærliga underbara! Grey's anatomy och sedan private practice, underbart!

Jag bakade tekakor idag. Så himla goda! Jag gjorde mycket havregrynsgrøt imorse och åt min lilla portion, resten fick stå till nær jag kom hem från jobbet. Tekakorna blev supergoda, ælskar nær de blir så dær saftiga som bara grøt kan gøra dem. Jag insåg halvvægs att jag inte hade något vetemjøl hemma men det fick bli en Kajsa Varg. Hade lite rågsikt, lite speltmjøl, lite vetemjøl special och något havrekrossliknande. Så det ær inte bara gott brød - man blir supermætt också och massa fibrer!

Så dagens tips - googla på recept på tekakor med havregrynsgrøt och baka værldens godaste brød!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0