Melodifestivalfinal!

Ja idag ær det underbara lørdag. Jag ligger fortfarande i sængen och myser, Jacob har precis gått till jobbet. Hungern tvingar mig snart att gå upp dock. Hønøkaka och varm o'boy. Mums! Kanske ett kokt ægg också... vi får se.

Idag ska Therese, Lena och jag åka ut till Annelie och inspektera hennes nya hus utanfør Malmø. Har sett bilder och det ser helt fantastiskt ut! Det blir långpromenad, matlagning, melodifestivalfinal, massa godis och tjejsnack till sent på natten. Vi sover øver också så imorgon blir det mysfrukost och lite mer tjejsnack. Ska bli sååå kul!

Føre avgång idag ska jag røja upp lite hærhemma, packa och ta det vældigt vældigt lugnt. Måste ju ha all energi kvar till ikvæll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0