Puha...

Idag ær det en hård dag kænner jag. Drømmer så himla mycket mardrømmar om nætterna så jag sover ju næstan inget alls vilket betyder att jag ær helt slut hela dagarna. Jag ønskar så att jag kunde få sova lite mer før jag kænner verkligen att jag behøver det. Men det ær væl bara en period som jag ska igenom antar jag.

Denna veckan har jag tagit en halv semesterdag tisdag eftermiddag och en halv fredag eftermiddag. ska runt till lite olika lækare och sånt mitt på dagen så då ær det skønt att bara kunna åka hem sen och inte behøva tænka på jobbet. Och på fredag har vi ju førhoppningsvis en ny bil vi kan leka med också!

Nu dags att køra lite planeringsarbete på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0