Uppdatering?!

DEt ær så himla mærkligt før det hænder liksom en miljon saker i våra liv men ændå har jag inget att skriva hær! Kænns så konstigt att det som hænder ær så mycket tråkigt vardagstjafs så jag tycker liksom inte direkt att det gør det hær roligare. Men jag ska nog komma på något... Førr eller senare.

Idag ær det medical night hær så jag ska krypa upp i soffan och sedan inte krypa ner igen førræn 1900 då det ær paus i 30 min mellan programmen. Dær fixar jag lite mat och sedan kl 2000 så kør vi igen fram till 2200. Jag ælskar måndagskvællar! Man har øverlevt førsta dagen i veckan och det ær superduper TV. Resten av veckan kollar jag næstan inte på TV alls så måndagarna kompenserar upp mina TV-timmar.... Så jag njuter njuter njuter av de hær timmarna som jag spenderar framfør dumburken. Bara stænga av hjærnan och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0