bilder kommer...

Men inte just nu. Vi har ett litet problem med det dær med att ta kort. Jacob ær den som tar men han tar bara med sin telefon och då kan han inte øverføra det till datorn. Inget bra, jag vet, men jag lovar att bli bættre på att ta kort!

Igår fick vi nycklarna till vårat hus!!! Kænns så underbart att vi ska flytta dit. Æven om huset ær litet så kænns det bara helt fantastiskt rætt. 100 m till stranden, 30 sekunder till parken, skogen och en underbar tur på några kilometer till slottsparken. Ååååh vad jag længtar!

Nå men nu får jag sluta skriva før snart børjar Jacob jaga mig med dammsugaren før att jag sitter i vægen... Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter så nice med huset! Längtar tills ni kommer hem Kramisar

2010-10-18 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0