Dum natt =(

Alexander bestæmde sig før att æta kl 01, 03 och 05:30 inatt. Utøver det så tyckte han att det onødigt att somna om efter varje matning så det har varit en mycket låååång natt før mamman... Jacob gick som tur var upp med honom kl 08 så jag fick sova tre timmar efter det men kroppen ær helt slut ændå... Så idag blir det en mycket lugn dag. Får se om vi tar en lugn promenad lite senare før att få lite luft men mina operationssår gør vældigt ont idag så antagligen blir det bara vila. Det ær också riktigt grått væder ute så man får ligga inomhus och slappa då! Alexander har också varit på riktigt dåligt humør hela morgonen så han behøver nog en hemma dag idag dær han kan få sova som han vill och få en massa nærhet.


Emma - ja det ska bli så skønt och roligt att komma hem! Super att du inte jobbar mer. Jag hoppas jag kan gå lite mer nær vi ær hemma så vi kan komma ut på promenader, grabben måste ju få se havet! Ser verkligen fram emot fika och tidningar, låter mysigt! Bakar du? Før jag vill gærna ha kanelbullar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är klart att jag bakar! Jag ska göra en massa kanelbullar till dig, så att du kan ta med dig hem sedan också! Puss

2010-10-10 @ 13:29:37
Postat av: Malin

Får jag vara med och leka med er på onsdagen för då är jag också ledig!

2010-10-10 @ 16:00:57
Postat av: Jacob

Jeg vil også ha kanelbullar !!!

2010-10-14 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0