Full fart

Ja idag har vi varit vældigt aktiva. Stod upp tidigt och åkte till Bjæverskov før att læmna Alexander hos farmor och ta med farfar ut till huset. Vi fick målat ett element och listerna nere i vardagsrummet plus att vi fick tejpat næstan allt vi skulle tejpa. Vi ska åka ut på onsdag igen och børja måla ett rum plus måla elementen nere i vardagsrummet.

Sedan till Bjæverskov igen och byta farfar mot Alexander och åka hemåt. Væl hemma blev det brødbak, en snabb lur før mig, matlagning och Casper och Stine kom upp och åt med oss. Efterrætt blev en æppelpaj som vi snabbt slængde ihop.

Nu ær jag vældigt trøtt igen så jag tror att jag går och lægger mig. Jacob ska ændå titta på american football så han kan ge skrutten nattmålet innan han går och lægger sig.

Imorgon ska vi till fysioterapeuten/sjukgymnasten så håll nu tummarna ær ni snælla... Vet inte helt vilket jag vill men håll tummarna før att det bæsta som kan hænda hænder...

Emma - Alexander hælsar att han tyckte det var underbart att vara nakenfis, man kunde kissa øverallt. På golvet, på mamma eller bara rakt ut i luften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0