Lørdag idag

Hær regnar det, ær 10 grader och blåsigt. Inget underbart høstvæder kanske men vi ska minsann palta på oss lite klæder ændå och gå ut och gå en tur. Igår gick jag i næstan 45 minuter och det gick faktiskt riktigt bra. Kunde gott kænna det så klart men det var inte så illa som jag trodde. Så jag tænkte om jag går ca 30 min så borde det gå bra. Håll nu tummarna ær ni snælla att det håller i sig...
Jag och Alexander ær ju ensamma idag så vi måste komma på vad jag ska æta. Så det får bli en tur till Føtex och se om jag kan hitta något jag ær sugen på. Tycker det ær supersvårt att komma på något =( Kan inte ens komma på om jag vill ha någon take-away, inte suge på något alls. Dumt...
Sedan ikvæll ska vi bara mysa. Blir nog lite filmer som kommer på TV och sova så fort jag kan. Helt enkelt ta det vældigt lugnt før imorgon ska hær røjas! Hær ær verkligen hur støkigt som helst och jag kan inte leva i det mer. Jag tænkte att æven om Jacob nu ær bakfull som gud-vet-vad imorgon så kan han ju ligga i sængen med Alexander så kan jag få plockat lite. Hoppas jag verkligen!

Ni får ha en skøn helg och om ni kommer på vad jag ska æta så skicka ett sms till mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är skönt att höra att du kan vara ute och gå lite!! Jag röstar för att du ska hämta mat. Anders ska laga oxfile och potatisgratäng till mig och Nellie och Liam sover hos en kompis. Kramar

2010-10-23 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0