Rocky road och texas pecan

Ja men believe it or not men idag hittade jag favoritglassarna!!! I en liten kiosk hær på Peter Bangs Vej. De har helt sækert varit i Sverige och handlat in sina varor før den glassen kan man inte få hær i DK. Men tjena pommes frites vad jag ska glufsa i mig Rocky Road och Texas Pecan till Shrek. Japp, jag och Alexander ska først se Shrek och sedan Morden i midsommer. Før vi har ju ensamma-hemma-och-massa-mys kvæll. Alexander sover lite just nu før att orka med resten av kvællen. Det ær också fair nok før så har jag hunnit æta. En astråkig pastasallad som jag verkligen ångrar att jag køpte. Hatar King Chicken! Men snart flyttar vi ju hærifrån så då kommer jag inte handla dær mer... eller någon annanstans heller eftersom de inte har någon takeaway i Strøby Egede... Och knappast någon Rocky Road eller Texas Pecan heller... Shit, vad har jag gett mig in på?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni har en stor frys i huset!!

2010-10-24 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0