Søndag i hallen

Åh - skrev precis ett lååångt inlægg och så førsvann det. Så irriterande!

Alltså inte i hallen som hemma ilægenheten men hallen som i handbollshallen. Var och kollade nær Jacob's gamla lag spelade match. Allt trevligt att træffa lite folk =) Sedan gick vi hem och jag och Alexander sov middag. Verkligen vælbehøvligt och skønt! Idag tror jag nog att jag ska førsøka komma i sæng tidigt men det ær ju så mycket bra på TV ikvæll...

Annars har vi flyttpackat och jag har sorterat ut bland sommarklæderna samt packat ner dem och kontorsklæderna. Har æven packat ner træningsklæderna då jag antar att jag inte kommer få børja træna innan vi flyttar. Men jag længtar verkligen till jag får børja igen. Vill røra på mig!!!

Malin - Frysen ær lika liten som nu men vi ska nog ta med vårat kyl/frys och sætta i skuret utanfør så då kan jag ju fylla det med glass... Bra ide!
Maten som din "kock" lagade læt ju inte alls god. Ær absolut inte avundsjuk før sjælv åt jag ju en astråkig pastasallad =(

Nu tror jag visst det ær dags før lite te och glass... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0