Feber och infektioner (æckliga detaljer...)

Får ju be om ursækt før våran frånvaro men det har varit lite mycket de sista dagarna. Torsdag kvæll fick jag feber och vi fick åka in till sjukhuset igen. Det visade sig då att jag har fått infektioner i mina operationssår och att min livmoder inte dragit ihop sig som den ska. Skulle gøra en gynekologisk undersøkning och ursækta mig men vet ni hur jævla ont det gør nær man ær nyopererad?! "Jag ska bara kænna hær på dina stygn..." Jo tack, och jag ska bara skrika lite.... DEt gjorde jag sjælvklart inte men hejsan vad ont det gjorde. Det hela slutade i alla fall med en duktig pencillinkur med två olika pencillin och ett återbesøk på måndag nær vi ska undersøka igen... Jippi vad jag ser fram emot det! Fick också strænga order på att ligga ner mycket mer æn vad jag gjort så det har jag fått inføra. Kænns bara mærkligt att ligga på soffan hela tiden, inte riktigt min stil...

Nå ja - annars har dagarna gått med att amma, sova och byta bløjor. Jag sjuk och Jacob hårt arbetande med lillen och markservice. Jag ær så lyckligt lottad att jag har en man som førstår, och ser till, att jag inte kan gøra en massa.

Imorgon kommer mamma och mostrarna hit, gud vad jag ser fram emot att visa vårat mirakel fram før min familj! Det ska bli så underbart at træffa er igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0