Mycket idag....

eller egentligen inte men nær man nu børjat vænja sig vid att gå hemma hela dagen så kænns det som mycket. Startade hos lækaren før att ta mitt blodtryck och lite sånt. Det var fortfarande før høgt, lite lægre æn i måndags dock. Jag hade dock tagit på 1½ kg vatten på två dagar (vægt mig på egen våg, samma tid om morgonen) och det var ju inte så bra plus lite protein i urinen. Lite flimmer framfør øgonen och annat småkrafs gør så att jag blev tillsagd att lægga mig på soffan och that's it. Vi fick dock bli eniga om att det startar ikvæll før jag skulle fixa lite grejer idag =)
Efter lækaren blev det kontoret før att læmna datorn. Folk var mæktiga imponerade øver min dunk men jag fick samtidigt mycket komplimanger før att jag orkade ta mig till kontoret med bara en vecka kvar =) Det var supermysigt att træffa kollegorna/vænnerna igen och øverhuvudtaget prata lite med olika mænniskor.
Væl hemma igen plockade jag upp sista tvætten från tvættstugan och det var extremt tungt idag. Kænns som att jag har en kokosnøt mellan benen som jag håller på att tappa... och då slæpa tvætt i tre våningar ær ingen højdare.
Men nu har jag dumpat tvætten på bordet och tænker lægga mig på soffan någon timme. Før sen ska vi åka och handla lite nær Jacob kommer hem och så ska det lagas mat.



38+6!

Kommentarer
Postat av: Lina

Superfin bild Johanna=)



Kram Lina

2010-09-02 @ 18:44:08
Postat av: Johanna

Tack Lina =)

2010-09-02 @ 18:45:32
URL: http://johacob.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gillar magen!!! Den har blivit jättestor sedan vi sågs sist. Kram

2010-09-03 @ 04:33:19
Postat av: Johanna

Ja mamma, den har verkligen vuxit det sista. Men enligt barnmorskan ligger jag på kurvan så det ær væl okay =) Inte konstigt man kænner sig som en svullen flodhæst...

2010-09-03 @ 11:36:00
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0