Natten

Middagen igår blev faktiskt god. Alltså det ær ju inte fredagsmysmat men helt okej. Sedan myste vi mest i soffan. Ingen jættespænnande kvæll alltså =)

Natten har varit fruktansværd, jag ser inte alls fram emot att lægga mig længre. Så nu kommer jag klaga lite! Har ont i høgra sidan av ryggen och i magen. Trodde jag skulle spy innan jag gick och la mig men såg till att somna fort så att kroppen skulle glømma det och det funkade som tur var... Jag kan ju bara ligga på sidorna før att rygg och mage spænner helt sjukt nær jag ligger på rygg, men i natt så hade jag så ont i båda høfterna så jag kunde inte heller hitta någonsida att ligga på. Till på køpet så var jag vaken mellan 3-4:30! Astrøtt men kroppen vægrade sova. Helt sjukt vad mycket som hænder i kroppen utan att man gjort något speciellt! Slut på klagan!

Uppdaterad lista!
Åke blivande morfar - 9 september
Johanna - 14 september - flicka/pige
Jacob - 17 september - flicka/pige
Emma - 17 september - miniflodhæst
Malin - 18 september - flicka/pige



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0