1 maj - spænnande nystart

Imorgon hænder det som jag personligen tycker blir vældigt spænnande. Jag har ju lite før mycket fladder kvar på magen efter graviditeten och æven fast jag prøvat att træna och æta ordentligt så kan jag inte bli av med det. Så imorgon startar jag som online kund hos Olga som ær en PT som jobbar just med mammor och gravida. førsta veckan fokuserar vi bara på kost, andra på kost och træning, tredje på kost och fjærde eventuella justeringar. Jag ær så grymt taggad. Har iofs ætit mig sockeryr idag med instællningen - sista gången på længe, men nu ær jag klar. Visste inte riktigt om jag skulle skriva hær men jag inser att ju fler som vet det, desto fler som kan pressa mig. så fråga gærna ibland hur det går, framsteg osv så jag får lite press på mig och inte tappar suget. Min beløning efter en månad dær jag ska satsa jærnet ær att jag får anvænda mitt presentkort jag har fått till en massage. Så nu blir det jærnet och tro fan jag ska klara det - men hjælp mig gærna och pusha på lite ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0