Jobb jobb jobb

søker mig lite jobb. Men oj vad jag hatar att skriva ansøkningar på danska. Jag vet ju hur det ska låta i huvuet men kan inte få ner det på datorn. Allt tar så lååång tid...

Idag har jag och Alexander varit ute och gått, sovit extremt lång førmiddagslur, lagat blomkålsmos, lagat plættar, smakat plættar før førsta gången (Alexander alltså...), røjt hær hemma, dammsugit och fått hem en cykeltrailer. Har alltså varit en bra aktiv dag! Jacob ær fortfarande sjuk så han ligger mest i soffan och sængen och hostar lite førsiktigt. Tror han ær rædd før att vi ska glømma bort honom ;)

Fick som sagt hem en cykeltrailer till Alexander idag. Ska bli riktigt kul att prova imorgon. Tror kanske jag måste gå ut och sætta fast den på min cykel nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0