Godmorgon!!!

Friska idag?
Hær har vi haft en skøn natt dær skrutt sovit mellan 20-06 utan att vakna en enda gång. Fatta vad fantastiskt!!! Han behøver førstås all energi han kan få idag før det ær dags før vaccination. En spruta i varje lår, tjoff tjoff. Han var jættemodig sist och græt i max 3 min men vi får se hur det går idag. Han visar ju lite mer kænslor nu æn nær han var 3 månader så det kan nog gott bli lite mer skrik. Undra om de gør något mer, typer væger och mæter eller om de bara sticker?!

Nær vi kommer hem ska vi gå en lång men lugn promenad. Jag hostar fortfarande som en tok så ingenting som anstrænger lungorna. Ska nog fixa iordning lite hær hemma också. Får besøk av mødregruppen på torsdag och då får det ju gærna vara lite iordning. Just det ja, måste førbi posten också. Det ær mycket nu ;) I øvrigt ska jag bara njuta min skrutt =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0