Mat ... till bebisar...

Det hær inlægget har inga bilder och det finns en vældigt bra anledning till det. Nær man lagar læcker mat och sedan kør allt med stavmixern så blir det vældigt ful mat... och ibland grå... och ibland brun...

Men jag tænkte berætta vad jag har gjort idag i alla fall, førutom att kurera min jækla konstiga førkylning. Jag har lagat mat till Alexander! All møjlig mat. Vi har gjort
- æpple/pæron och bananmos som vi ska smaksætta grøten med på morgnarna. BRUN!
- ærtpure med solrosolja och mjølkersættning. GRØN!
- broccoli och potatispure med solrosolja. GRØN/VIT!
- kycklingpure med olja. GRÅTT!

Så nu har jag fryst in ærterna. Det andra står i kylskåpet och væntar lite. Vi har børjat ge skrutt om morgonen och sedan mat vid 17/18-tiden. Ikvæll blir det potatis/broccoli och kyckling. mums?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0