Træning igen

Nu har jag kørt på i 12 veckor dær jag førsøkt tænka på maten jag stoppat i mig och førsøkt lægga upp en træning så jag kan strama till min kropp igen med resultat NADA! Min kropp har øverhuvudtaget inte ændrat sig så nu kæra vænner har jag ræckt ut efter hjælp. Olga (som jag skrivit om tidigare) ska bli min guru och PT i två månader. Tyværr ær hon fullbokad fram till 1 maj men då jæklar. Før jag orkar inte slita sjælv och førsøka komma på vad jag gør før fel nær ingenting jag provar funkar. Nu får jag någon som jag ska rapportera till, som hjælper mig med kost och som hjælper mig till træning efter vad just jag vill uppnå. Det kostar en hel del, ja, men jag har pengar kvar sedan mina fødelsedagspresenter (ja jag har køpt vinterstøvlar mamma) så det hær ær helt enkelt min fødelsedagspresent. Pappa kommer nog gråta blod nær han får reda på att han sponsrar min træning och kostuppstramning men så ær det... Så låtom oss hoppas att hon kan hjælpa mig till att nå mina mål. Men jag kommer inte vila fram till dess. Nope, jag tænker fortsætta som jag gør och førsøka træna och æta så bra jag kan.

Det viktiga ær att jag INTE ger upp den hær gången, jag ska lyckas! Så bring it on Olga - jag ær beredd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

og jeg skal nok støtte dig alt det jeg kan :-)

2011-02-21 @ 14:12:47
Postat av: Stine

Jeg ved du er sej!

2011-02-21 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0