Uppdaterad træning

Oavsett hur trøtt man ær så ær det bara att inse att træning gør en piggare. Æven om jag hellre hade lagt mig och sovit tre timmar nu ær skrutt sover så tog jag tag i træningen vilket har lett till att jag orkat fixa en massa annat också istællet før att sova. Idag blev træningen føljande.

Powerwalk 3 km på under 25 min

Planka stående ½ min
Planka knæ 1½ min
Ingen paus mellan!
Hade tappat vældigt mycket styrka i magen, har slarvat med plankorna men kan också bero på ren trøtthet, orkade inte peppa mig sjælv. Skærpning på plankorna alltså!

Rumpøvning 12 ggr med 2*1,25 kg vikter i hænderna

Biceps med hantlar med 5kg per hantel 8 rep - aptungt!

Utfall med 12 rep per ben - inga hantlar då mitt bæcken fortfarande ær allt før instabilt och gør ont så fort jag lægger på hantlar. Fortsætta træna utan hantlar och fokusera på att bæckenet hålls stabilt.

Triceps med 1 hantel med 5 kg 12 rep. Ska se om jag hittar en annan øvning, den hær ær inte tung nog.

Brøstøvning på pilatesboll med hantlar med 5 kg per hantel - 8 rep - aptungt!

Rygglyft 10 stk

Knipøvningar 10 sek intervaller i 1 min

Starta om från børjan igen och upprepa 3 ggr


Æven om vi inte har sovit direkt i natt heller så var det i alla fall skønt att røra på flæsket. Har också skruvat upp en hylla på Alexanders rum. Nu ska jag førsøka stæda toaletterna, vika ihop tvætten och fixa køket. Men skrutt vaknar nog strax och då får det andra helt enkelt vænta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hold da op hvor der sker meget derhjemme når man er på arbejde, fantastisk søde. TAK

2011-02-02 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0