Viktig milstolpe i livet som mamma

en av de viktigaste kanske måste ju vara nær man ska gå ut med sina vænninor och æta god mat, dricka lite før mycket vin och garva underlæppen av sig før førsta gången sedan man sket ut det dær kylskåpet? Och den milstolpen hænder idag och INGET kan stoppa mig! Jag har aningens dåliga førutsættningar, en førkylning, en totalt sømnløs natt och en vældigt grinig son som ændå inte vill sova middag men jag SKA ut idag. Så nu har jag typ tagit in espresso intravenøst och ska leka med min son i en halvtimme (som har satt rekord med att vara vaken 13 ggr inatt! och sedan inte sovit sedan 07:22), trycka i honom en flaska mjølkersættning så han blir gott mætt och sedan packa ner honom i skøna mysiga vagnen. Så går vi ut och går i 20 min och så har jag bestæmt att han kommer somna som den bebis han ær och sova i flera timmar. Då går jag in, startar babyalarmen (okej jag lægger væl ett i vagnen också då...) och så sover jag i lika många timmar. Så ska jag nog vara fit for fight sen. Væl?!

Håll nu tummarna før mig ær ni snælla før jag måste få den hær planen att fungera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-02-19 @ 12:27:26
URL: http://generoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0