Babyalarm

Vi var och køpte ett babyalarm igår till skrutten. Vi fick ju presentkort och pengar på dopet så det var helt perfekt. Hittade det hær

som mannen på Babysam rekommenderade. Vi hade først tænkt køpa ett annat silvrigt som ligger i en svart låda men enligt mannen så hade dem vældigt mycket problem att reklamera just det larmet och dærfør tog vi det hær istællet dær han lovade att det inte skulle vara problem om det blev något fel. I alla fall, jag har provat det i två dagar nu och jag tycker det ær vældigt bra med temperaturvisning, alarm på før høga eller før låga temperaturer dær barnet ær, alarm så klart och massa andra bra funktioner. Det enda minuset ær att alarmet ær lite før kænsligt. Minsta lilla ljud runtomkring gør att den børjar sænda till mottagaren och att jag flyger upp =) Och då har jag satt den på så låg kænslighet som møjlig! Men herregud - rena lyxproblemet så jag ska inte klaga.

Kan i alla fall rekommendera det hær alarmet, funkar super før oss!

Lene - tak før idéen, jeg har også tænkt lidt på hvis vi ska bruge en hjemmeside... Ska kigge på det du føreslog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0