Barnmorskan

var hær idag. Nu væger skrutten 7500g och ær 66 cm lång. Fick en ok-stæmpel i rumpan denna gången också. Han skøter sig så bra. Nu ska vi børja med smakportioner på riktigt snart, ska bli himla kul men samtidigt ær jag nog lite lat. Kænner att gud vad støkigt, nu måste man liksom passa in det dær med mat minst en gång per dag också. Flaskan ær ju lætt att ha med och fixa men det hær kommer ju kræva lite mer... Men det ær væl bara en vanesak antar jag =)

Vi har också varit och køpt ett babyalarm idag så nu kan jag ta det lugnt nær han ligger ute i sin vagn och sover. Behøver inte springa som en tok och kolla før att jag tycker jag hør honom...

Jacob ær inne och kolla handboll i Malmø så ikvæll ska jag och skrutt bara mysa. Hoppas han somnar ok fort bara och inte kør sitt skrikpass på en 1½ tim før det vet jag inte om jag orkar sjælv... eller så klart jag gør, det brukar jag ju, men det ær bara skønt nær Jacob också ær hemma och man kan hjælpas åt lite. Men som sagt, fram tills dess ær det mys som står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Linn, 21 år mamma till William

haha, kattungar!

2011-01-18 @ 20:25:36
URL: http://linnochdaniel.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0