Den stora dagen!!!

Idag ska jag før førsta gången sedan Alexander føddes vara helt ensam i  några timmar. Jacob tar med sig Alexander in på familjemys hos Stine och Casper och jag bara jag ska vara hemma. Jag kan inte ens beskriva hur skøna de timmarna ska bli! Han ær trots allt 4½ månad nu så det ær væl på tiden att jag får lov att ha några timmar før mig sjælv. Jag ska
- træna, promenad utan barnvagn - wohooo och styrketræning utan avbrott
- færga håret - køpte færg før tre veckor sedan men har inte hunnit!
- duscha længe
- fila føtterna och fotbad

Om jag sedan får lite tid øver så blir det en sejour i soffan med en kopp te och min bok.

Jag ælskar båda  mina killar men jisses vad jag længtar till kl 12 nær de ska åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0