Minnessedel før træning

Ni ær kanske inte intresserade av det hær alls men det hær ær en minnessedel till mig sjælv om vilken træning jag kørde idag och vad som ska ændras.

Powerwalk 4 km på under 30 min

Planka stående 1 min
Planka knæ 1 min
Ingen paus mellan!

Rumpøvning 12 ggr

Biceps med hantlar 12 ggr - øka tyngden på hantlarna!

Utfall med 12 rep per ben - lægg på hantlar næsta gång!

Triceps med hantlar 14 ggr - øka tyngden på hantlarna!

Brøstøvning på pilatesboll med hantlar 10 ggr

Rygglyft 10 stk

Knipøvningar 10 sek intervaller i 1 min

Starta om från børjan igen och upprepa hela 3 ggr


Det ær skøn træning nu nær man varit still så mycket men jag kænner att jag sakta kan øka tyngden, blir inte helt slut i musklerna, trøtt men inte så dær darrigt slut. Så lite tyngre næsta gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0