Sømn? Ha ha ha

Man kan ju sæga så hær "IN YOUR FACE!" Man ska aldrig sæga att ett barn sover fantastiskt. Som jag skrev tidigare så har jag jinxat det dær med sømnen. Berættade før mammagruppen att han sover så himla bra och wupti så har han inte sovit ordentligt en enda natt sedan dess.
Inatt somnade jag 00:45 (låg och vred och vænde på mig...) och så vaknade han vid 2 - napp, vid 2:45 - napp, vid 3:10 - mat (æven om han lært sig att inte æta på nætterna...) somnade igen vid 04:15, vaknade 05:05 - napp (jag sparkade upp Jacob så han fick ge nappen...), 05:45 - napp (jacob...), 06:12 - napp, 07:10 - napp, 08:05 - mat och stå upp. Jag fick som tur var sova 1 timme mer nær Jacob och Alexander hade gått upp før det kænns som att jag inte sovit øverhuvudtaget inatt. Før æven om han somnar snabbt nær han fått nappen så tar det ju några minuter innan man sjælv faller till ro igen...

Men det ær mærkligt før æven om jag ær trøtt som efter ett av mina værsta nattpass så ær han ju bara underbar och det finns inget bættre att sitta och mysa med honom.

Han vægrar sova middag också men nu har vi proppat honom med mat och ska ut och gå en tur. Hoppas han somnar och sover några timmar så han blir lite piggare... Før i eftermiddag och kvæll kommer farmor och farfar och ska leka, så då ær det bæst att han ær pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0