Sport, hygge og kærlighed...

Til Jer der undre jer over hvem der nu skriver, så er det bare mig :-) et af mine få indlæg her på bloggen kommer her.

Efter der er sket en masse i december og januar, kommer der de næste par måneder til at ske en masse dejlige, sjove og spændende ting.

I øjeblikket bliver der jo set en del håndbold og det er nu sjovere når det går godt for Danmark. At det i år er i Sverige og at det også går godt for dem er jo bare et plus. Jeg var i sidste uge i Malmø for at se Danmark, tæve Serbien, til Jer som så kampen så kan I lige se Mikkel Hansen´s drøn igen her :-) http://www.youtube.com/watch?v=xKZk49gJTWU

Jeg hygger mig lidt sammen med 3 gamle skolen venner engang i mellem, her spiller vi lidt poker og får en enkelt eller 2 til halsen. Vi har gjort det de sidste mange måneder, at vi har indbetalt lidt penge på en lukket konto og nu skal vi en forlænget weekend til Budapest.. Det bliver super fedt at komme afsted sammen med drengene, men jeg kommer nok til at savne familien herhjemme.

14 dage efter jeg er kommet hjem fra Budapest, er jeg blevet inviteret til Oslo for at se Norge mod Danmark i EM kval, kampen. Vi er 8 fodbold tossede drenge, som skal afsted sammen. Det bliver så fedt og jeg glæder mig som et lille barn.

Alt det jeg render og laver, kan ikke lade sig gøre uden Johanna. Hun er det bedste der nogensinde er sket for mig og jeg ser frem til at få lov til at blive din mand. Hun er en fantastisk mor overfor Alexander, som man kan se også elsker hende overalt på jorden.

Du skal bare vide at jeg vil gøre alt for dig og alt for at vores liv sammen bliver en fantastisk rejse.

Tak Johanna for alt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0