Sverigeresa

Jag och Alexander sov hos Annelie utanfør Kævlinge inatt. Våra små bebisar skøtte sig exemplariskt, de sov bægge två kl 20 och jag och Annelie fick møjlighet till att bara sitta och prata i lugn och ro. Total lyx som ingen av oss ær van till. Vi hade det supermysigt och vært varenda minut som resan tog.

Alexander har mest sovit idag, tror det har varit lite før mycket før honom de sista dagarna, så vi har slappat. Imorgon ær det mødregrupp, fredag babysim och lørdag paus så det ær allt fart på fram till helgen.

Min noll-godis-tolerans har skitit sig... Idag har jag ætit 3 bitar mørk choklad. Crap! Men nya tag imorgon, ingen ide att deppa ihop. Imorgon blir det också en lång promenad hem till mamman vi ska vara hos så lite mer motion ger ju att jag får mindre sug efter godis. Så nu tar jag tag i det igen. Man får inte låta sig dras ner av att det skiter sig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0