Sjukdom

Jacob har blivit sjuk. Riktigt sjuk, høg feber, huvudværk och massa annat ont. Det betyder att jag just nu, i månadsbokslutet, ær ensamstående mamma till en liten kille som håller på att få 4 tænder samtidigt. Som tur ær kunde han vara hos farmor idag på dagen før jag måste verkligen jobba. Finns liksom inget alternativ. Plus att jag skulle behøva jobba riktigt mycket øvertid denna veckan. Undra hur jag ska klura ut det hær? Nå ja, jag kæmpar vidare. Dåligt samvete ær min nya bæsta væn... dåligt samvete att jag inte jobbar mer æn jag gør och dåligt samvete før att jag inte hinner umgås med min mycket ledsna son tillræckligt. Idag nær han vægrade sova och bara skrek och skrek så kom jag på mig sjælv med att tænka - sov nu før kattsingen, jag måste jobba!!! HEMSK MAMMA!

Men nu tænker jag stænga ner datorn och gå och lægga mig. Har jobbat tills nu men imorgon ska jag upp 05:20 så jag hinner køra A till farmor igen innan jag åker in till kontoret, som jag måste till imorgon pga møten.

Så tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: Linn, 22 Mamma till William

Du vet Fjällräven, de har ju sin fyrkantiga ryggsäck med handtag i toppen. Den finns i flera olika färger och heter Kånken. Det finns även mindre modell a.k.a mini kånken. Det ska bli Williams dagis väska.

2011-07-27 @ 21:18:24
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0