Brænd el...

Våran køkslampa har blinkat konstigt i någon vecka nu men vi har væl ignorerat det så gott vi kunnat. I morse nær jag stod upp och skulle træna (05:20) och tænde lampan så kørde den disco med flimrande ljus och brænd lukt... Jag slæckte fort igen och tænkte æsch vad f*n det hinner jag inte fixa nu, ska ju in och træna. Men nær jag sitter i bilen och kør in till Køge så inser att det alltså luktade vældigt brænt... Och Jacob och Alexander låg på ovanvåningen och sov... Fick lite halvpanik och ringde till Jacob och væckte honom. Nær han kom ner dock så løs lampan som vanligt och det var inget konstigt. Tror kanske han var en smula irriterad att jag væckte dem så himla tidigt men jag kunde inte låta bli. Tænk om något hade hænt! Jag hatar verkligen nær det strular med elen och det luktar brænt och ryker och grejer och nu ær det andra gången i det hær huset. Ær det skyddsænglar som går dær uppe om kvællarna eller ska vi kanske ta det lite førsiktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0